COMUNICACIONS UNIFICADES 3CX: EL FUTUR de les comunicacions AVUI

Demana una demostració en línia i proveu durant 30 dies

amb preconfiguracions bàsiques :  3 extensions i IVR

 

Sobre 3CX

3CX és una solució PBX basada en programari amb una opció allotjada al núvol, que ofereix als usuaris conferències web, integració CRM, xat en directe, missatgeria instantània i aplicacions mòbils.

3CX inclou un softphone per a Windows, que permet als usuaris fer i rebre trucades a través del seu ordinador, eliminant la necessitat d'utilitzar maquinari telefònic i permetre treballar fora del taller. Una centraleta de visualització múltiple integrada permet als usuaris gestionar les trucades entrants, veure la disponibilitat dels acompanyants i arrossegar i deixar anar trucades per transferir-les. Amb la integració de CRM, els usuaris poden fer trucades amb un sol clic des del seu programari de CRM i la informació del client apareixerà com a finestra emergent a la trucada entrant. L'identificador de trucada s'utilitza per identificar clients i registrar automàticament les trucades als registres de clients, sense haver de fer-ho manualment.

El telèfon intel·ligent per a clients 3CX per iOS i Android permet als usuaris fer i rebre trucades amb 3G o WiFi, i cadascun inclou un túnel SIP integrat per evitar problemes amb els tallafocs remots. Les trucades i missatges entrants activen les notificacions push, permetent que els telèfons es mantinguin en espera per reduir el consum de bateria. Els usuaris poden actualitzar el seu estat de disponibilitat des de l'aplicació i veure l'estat dels seus companys. Des de l'aplicació mòbil 3CX, els usuaris poden fer i rebre trucades des del seu telèfon mòbil sense necessitat de donar el seu número personal.

3CX ofereix conferències web als usuaris sense necessitat de descarregar programari o complements addicionals, ja que tota comunicació de veu i vídeo es basa en un navegador web. Les videoconferències són gratuïtes per a un màxim de 25 participants, sense llicència per usuari, el límit del nombre de comptes d'usuari i el preu es basa en el nombre de participants per trucada. També inclou eines per al treball remot, assistència i recopilació de comentaris.